Εθε­λο­ντι­σμός περι­βάλ­λον και αισθη­τι­κή

Ένα μεγά­λο ευχα­ρι­στώ στους εθε­λο­ντές του συλ­λό­γου μας, που σήμε­ρα με μερά­κι και αγά­πη φύτε­ψαν πάνω από 200 μπού­ζι ( ή Μεσημ­βριάν­θε­μο) στο τρί­γω­νο της Καμά­ρας ( νότια είσο­δος ) και στην Κάτω Βρύ­ση. Ομόρ­φυ­νε η είσο­δος του χωριού μας και ο ξεχω­ρι­στός , ιδιαί­τε­ρος χώρος της Αγαύ­ης στην κάτω Βρύ­ση. Πάντα βέβαια με την άδεια και το κάλε­σμα της κοι­νό­τη­τας.

Με την προ­σφο­ρά και τη φρο­ντί­δα τους, έδω­σαν ζωή και χρώ­μα στον τόπο μας. Σε λίγο και­ρό, τα ανθι­σμέ­να μπού­ζια θα γεμί­σουν τον τόπο με όμορ­φα χρώ­μα­τα και αρώ­μα­τα, προ­σφέ­ρο­ντας μια ακό­μη πιο ζεστή και φιλό­ξε­νη εικό­να για κατοί­κους και επι­σκέ­πτες.

Η εθε­λο­ντι­κή προ­σφο­ρά είναι δύνα­μη και παρά­δειγ­μα για όλους μας. Σπύ­ρο ‑Σάβ­βα, Γρη­γό­ρη, Πέρ­σα, Γιώρ­γο, Άννα, Πόπη ‑Σοφία Ηρα­κλή , ευχα­ρι­στού­με πολύ